هرکجا سلطان بود.....
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
هرکجا سلطان بود.....
نویسنده : فهیمه
تاریخ : یک شنبه 23 آذر 1393

*********************

کوریم و ندیدیم شما را هرگز
یکبار نگفتیم کجایی هرگز
ما کار مهمتر از شما هم داریم
حق داری اگر جمعه نیایی هرگز

*********************

کدام واژه را برایت کنار بگذارم؟
ای تجلی آدینه های تنهایی...
بیا که بی تو واژه ای در افکارم نیست!!!

*********************

 

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد       

 

    هوای نفس نباشد همه هوای تو باشد
خداکند که گزارت فِتد به منظر چشمم

 که سجده گاه نمازم به جای پای تو باشد . .

*********************

فقط گفتی به ما پرواز ، پرواز!

 در زندان غیبت کی شود باز ؟
بدون تو چگونه پرگشاییم؟

 برای هر عمل هستی سر آغاز . . .

*********************

دیدار یار غایب دانی چه لطف دارد؟
ابری که در بیابان برتشنه ای ببارد . .
تعجیل در فرج آقا صلوات**

*********************

به امید روزی که همه ی پیامک های جهان این باشد: ” مهدی فاطمه آمد

*********************

کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد

          برشوره زار دلهاباران نخواهد آمد
رفتی کلاس اول این جمله راعوض کن

       آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد . . .

*********************

ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم
تا دست کشی بر سر سودا زده من

الهم عجل لولیک الفرج

********

بدم در جان ، دم رحمانیت را

 عیان کن چهره پنهانیت را
بلب جانم رسید ازحسرت تو 

نشانم ده رخ نورانیت را
*********************

لحظه لحظه بوى ظهور مى آید

 عطر ناب گل حضور مى آید
سبز مردى از قبیله عشق

 ساده و سبز و صبور مى آید

*******

مهدي جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت ...

من آيا زنده ام وقت ظهورت ...

اگر که آمدی من رفته بودم ...

 اسير سال و ماه و هفته بودم ...

دعايم کن دوباره جان بگيرم ...

بيايم در رکاب تو بميرم...

*********************

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند

 نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

     من گلی دارم که عالم را گلستان میکند  . . .

عید منتظران مبارک

*********************

تو را گر طول غیبت کرده محزون

  شدم از انتظارت من جگر خون

بود صبر تو از صبر الهی

چه سازم من به این قلب پر از خون . . .

*********************

 

هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشگر است

 

 پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است

 

 با خبر باشید ای چشم انتظاران ظهور

 

 بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است ....

*********************

گر چه پیمان را شکستم بر سر پیمانه ام
با همه بد عهدی ام آن عاشق دیوا نه ام
گر به  ظاهر دورم از در گاه تو ای نازنین
باز  هم مشتاق  روی دلکش جانانه ام
*********************

دعا پشتِ دعا برای آمدنت

 گناه پشتِ گناه برای نیامدنت

دل درگیر ، میان این دو انتخاب

 کدام آخر ؟ آمدنت یا نیامدنت ؟

**********

امشب به جنون کشیده میلم برگرد

ای جاری ندبه در کمیلم برگرد

بی تو شب تاریک مرا نوری نیست

برگرد ستاره ی سهیلم برگرد . . .

*********************

هرچند که خسته ایم از این حال ….  نیا !!!
شرمنده اگر ندارد اشکال  نیا!!!
ما خط تمام نامه هامان کوفیست!!!…
آقای گلم زبان من لالبیا –بیا-بیا

بیا مهدی (عج)بیا دردم دوا کن

بیا مهدی (عج )بیا حاجت روام کن

اللهم عجل لولیک الفرج  خدایا در ظهور آقا امام زمان تعجیل بفرما

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com